متحدہ عرب امارات میں کورونا وائرس کے انفیکشن کا نیا کیس

Share this story

متحدہ عرب امارات کی وزارت صحت نے کورونا وائرس کے انفیکشن کے نئے کیس کا اعلان کیا

متحدہ عرب امارات کی وزارت صحت نے ملک میں کورونوا وائرس کے انفیکشن کے ایک نئے کیس کا اعلان کیا ، اور مزید کہا کہ مریض مستحکم اور طبی نگہداشت میں ہے۔ وہ چینی شہر ووہان سے آیا تھا۔

چین میں اس بیماری کے پھیلنے کے بعد سے ، متحدہ عرب امارات میں اب تک صرف پانچ کیسز کا پتہ چلا ہے ، یہ ایک حقیقت ہے جو ملک کے صحت کے شعبے میں نگرانی کے موثر نظام کی نشاندہی کرتی ہے۔

وزارت نے انکشاف کیا کہ اس سے پہلے ایک چینی خاندان میں پائے جانے والے چار کیسز ابھی بھی طبی نگہداشت میں ہیں۔ ان کی حالت مستحکم ہے۔ وزارت شہریوں اور رہائشیوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لئے ملک میں دیگر متعلقہ صحت حکام کے ساتھ ہم آہنگی کے لئے تمام ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کررہی ہے۔

وزارت نے نشاندہی کی کہ متحدہ عرب امارات میں پائے جانے والے کیسوں کی تعداد بہت کم ہے اور اس میں تشویش کی کوئی وجہ نہیں ہے ، انہوں نے مزید کہا کہ ملک میں صحت کی دیکھ بھال کا نظام اس مرض سے نمٹنے کے لئے کافی مضبوط ہے۔ متحدہ عرب امارات کیسز سے نمٹنے کے لئے ڈبلیو ایچ او کی ہدایت پر عمل پیرا ہے۔

وزارت نے عوام سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ معلومات کے لئے سرکاری ذرائع پر انحصار کریں اور افواہوں پر توجہ دینے سے گریز کریں ، اور منظور شدہ میڈیا اداروں اور سرکاری سوشل میڈیا اکاؤنٹس سے معلومات حاصل کریں۔

Share this story

Leave a Reply