وزیراعظم کا بنگلہ دیشی ہم منصب کو ٹیلیفون، پائیدار امن کیلئے ملکر کام کرنے کی اہمیت پر زور

Share this story

بنگلہ دیش میں کوویڈ ۔19 کی وجہ سے ہونے والے جانی نقصان پر اظہار تعزیت کرتے ہوئے وزیر اعظم عمران خان نے وائرس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے بنگلہ دیش کی قیادت کے اقدامات کی تعریف کی۔ دونوں رہنماؤں نے کوویڈ 19 میں درپیش متعدد چیلنجوں سے نمٹنے کے لئے اپنے اپنے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا۔ 

وزیر اعظم عمران نے اپنی حکومت کی زندگیاں اور روزگار کو بچانے کے اقدامات سے آگاہ کیا۔ وزیر اعظم عمران خان نے شیخ حسینہ کو ترقی پزیر ممالک کے لئے “قرض سے متعلق امداد پر عالمی اقدام” کے بارے میں بھی آگاہ کیا۔ 

وزیر اعظم نے بنگلہ دیش میں حالیہ سیلاب کی وجہ سے مادی اور انسانی نقصانات پر تعزیرات میں توسیع کی اور اس قدرتی آفت سے متاثرہ افراد کی جلد صحتیابی کے لئے دعا کی۔ 

وزیر اعظم عمران خان نے بنگلہ دیش کے ساتھ برادرانہ قریبی تعلقات کے لیے پاکستان کی اہمیت، دوطرفہ رابطوں اور عوام سے عوام کے تبادلے کی اہمیت پر روشنی ڈالی۔ 

سارک کے لئے پاکستان کے عزم کا اعادہ کرتے ہوئے ، وزیر اعظم عمران خان نے پائیدار امن اور خوشحالی کے لئے علاقائی تعاون کو بڑھانے کے لئے کام کرنے والے دونوں ممالک پر بھی تبادلۂ خیال کیا۔ 

وزیر اعظم عمران خان نے بھارتی مقبوضہ جموں و کشمیر کی سنگین صورتحال کے بارے میں پاکستان کا نقطہ نظر واضح کیا اور محفوظ اور خوشحال خطے کے لئے جموں و کشمیر کے تنازعہ کے پرامن حل کی اہمیت پر زور دیا۔ 

وزیر اعظم عمران خان نے وزیر اعظم شیخ حسینہ کو دورہ پاکستان کی دعوت دی اور کہا کہ پاکستان باہمی اعتماد، احترام، خودمختاری اور مساوات کی بنیاد پر بنگلہ دیش کے ساتھ برادرانہ تعلقات کو گہرا کرنے کے لئے پرعزم ہے۔

Share this story

Leave a Reply