پاک فوج بھارتیوں کو سرپرائز کرتی رہے گی، ڈی جی آئی ایس پی آر

Share this story

جمعرات کے روز ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے کہا کہ پاک فوج بھارتی وزیر اعظم مودی کے ریمارکس کو مسترد کرتی ہے- انہوں نے صحافیوں سے بات کرتے ہوئے کہا ، “بھارتی قیادت کا کہنا ہے کہ وہ 7-10 دن میں پاکستان کو تباہ کردے گی۔” انہوں نے مزید کہا ، “پاک فوج ہمیشہ آپ کو [ہندوستانیوں] کو سرپرائز کرتے رہیں گے۔”

 

میجر جنرل غفور نے کہا کہ اگر ہندوستانی ڈی جی آئی ایس پی آر کے عہدے سے ان کے تبادلے پر خوش ہیں تو وہ اسے اعزاز سمجھتے ہیں۔ ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ زمین پر کوئی طاقت متحدہ قوم کو شکست نہیں دے سکتی۔ انہوں نے کہا کہ بھارتی فوج مقبوضہ کشمیر کے 800،000 لوگوں کو شکست نہیں دے سکتی۔ 210 ملین آبادی والے ملک پاکستان کو کس طرح شکست دیں گے۔

 

میجر جنرل آصف غفور نے کہا کہ نیا ڈی جی آئی ایس پی آر یکم فروری سے چارج سنبھالے گا۔انہوں نے دفاعی نامہ نگاروں ، میڈیا اور پاکستانیوں کا شکریہ ادا کیا جنہوں نے سوشل میڈیا پر مسلح افواج کی حمایت میں اضافہ کیا۔

 

ڈی جی آئی ایس پی آر نے بھارت کو کسی بھی طرح کی غلط کاروائیاں کرنے سے خبردار کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان “مسلط کردہ جنگ” کی صورت میں موثر جواب دے گا۔

 

انہوں نے کہا ، “میں نے پہلے بھی کہا تھا ، ‘آپ جنگ شروع کردیں گے لیکن ہم اسے ختم کردیں گے’۔ میجر جنرل آصف غفور نے کہا کہ پاکستان کی سول اور فوجی قیادت خطے میں پائیدار امن لانا چاہتی ہے۔

 

انہوں نے کہا ، “بھارتی سول اور فوجی قیادت کو بھی خطے میں امن کے بارے میں سوچنا چاہئے ،” انہوں نے بھارتی مسلح افواج سے مطالبہ کیا کہ وہ مقبوضہ کشمیر میں مظالم رکوائے۔

 

Share this story

Leave a Reply