کینیڈا کو یقین ہے کہ ایران نے یوکرین کی پرواز 752 کو گرایا”, جسٹن ٹروڈو”

Share this story
کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو کا کہنا ہے کہ کینیڈا کے پاس انٹلیجنس اطلاعات ہیں جو ظاہر کرتی ہیں کہ ایرانی زمین سے فضا تک مار کرنے والے میزائل نے پرواز کو ہٹ کیا جس میں 63 کینیڈین سمیت 176 افراد ہلاک ہوگئے۔
 
جمعرات کے روز اوٹاوا میں ایک پریس کانفرنس میں ٹروڈو نے کہا کہ متعدد ذرائع نے ایران کی طرف اشارہ کیا ہے کہ وہ یوکرائنی پرواز 752 کے حادثے کا ذمہ دار ہے۔
 
ٹروڈو نے کہا ، “ہمارے پاس متعدد ذرائع سے انٹیلیجنس ہیں جن سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ طیارے کو ایرانی میزائل سے گرایا گیا تھا۔” “یہ شاید نادانستہ طور پر ہوسکتا ہے۔”
 
“یہ نئی معلومات اس معاملے کی مکمل تحقیقات کی ضرورت کو تقویت دیتی ہے۔”
 
یہ طیارہ ایرانی جنرل قاسم سلیمانی کی ہلاکت کے لئے امریکی فوج کے خلاف انتقامی میزائل حملے شروع کرنے کے چند گھنٹوں بعد ہی گر گیا تھا۔ اس حادثے کے بعد ایران نے بازیاب شدہ بلیک باکس، طیارہ بنانے والی امریکی کمپنیبوئنگ کے حوالے کرنے سے انکار کردیا-
 
عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ طیارہ ٹیک آف کے صرف دو منٹ بعد ہی نیچے گر گیا۔
 
کینیڈا اور یوکرائن دونوں نے اس علاقے میں ماہرین بھیجے ہیں۔ یوکرائن کے ماہرین میں وہ لوگ شامل ہیں جنہوں نے 2014 میں اپنے علاقے میں روسی حامی افواج کے ذریعہ گولا مار کر تباہ ہونے والے ملائیشین طیارے کے معاملے پر کام کیا تھا۔ ٹروڈو نے یہ بھی کہا کہ انہوں نے نیدرلینڈ کے وزیر اعظم ، مارک روٹے کے ساتھ بات کی ہے ، جس ملک نے ایم ایچ 17 میں تحقیقات کی قیادت کی تھی۔
Share this story

Leave a Reply