نئی دہلی میں مودی کی بی جے پی کو کچلنے کیلئے موجودہ اے پی پی تیار: ایکزٹ پول

Share this story

پیشن گوئیوں کے مطابق ، عام آدمی پارٹی قومی دارالحکومت میں ہیٹ ٹرک اسکور کرے گی ، جبکہ دائیں بازو کی بی جے پی 2015 کی تعداد میں بہتری لائے گی۔

ہندوستان کے دارالحکومت میں ایک اہم ریاستی انتخابات میں ووٹ دیا گیا ہے ، جس میں ایکزٹ پولس میں دکھایا گیا ہے کہ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی سربراہی میں آنے والی عام آدمی پارٹی (کامن مینز پارٹی یا آپ) کی ہیٹ ٹرک فتح ہے۔
ہفتے کے روز نئی دہلی کے مختلف علاقوں میں لمبی قطاروں بنائی گئیں ، جہاں دارالحکومت کے 14.7 ملین رائے دہندگان میں سے تقریبا 57 فیصد نے اپنا حق رائے دہی استعمال کیا۔ منگل کو نتائج کا اعلان کیا جائے گا۔
شام 6 بجے ووٹنگ ختم ہونے کے فورا. بعد ہندوستانی نیوز چینلز پر ایگزٹ پول کے ٹیلی کاسٹ نے اے اے پی کے لئے ایک مضبوط مظاہرہ کی پیش گوئی کی ، جو 70 میں سے 50 سے زیادہ نشستیں جیت سکتی ہے۔
2015 میں ، پارٹی نے بھاری اکثریت سے 67 نشستیں حاصل کیں ، اور اب پانچ سال کی مسلسل دوسری مدت کے لئے اس کی نگاہ ہے۔
اوسطا نو ایگزٹ پولس سے معلوم ہوتا ہے کہ کیجریوال کی پارٹی کو 52 نشستیں ملنے کا امکان ہے۔ دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسوڈیا نے ٹویٹ کیا ، “ہم ایک بہت بڑے فرق سے جیت رہے ہیں۔”
وزیر اعظم نریندر مودی کی بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) ، جس نے 22 سالوں سے قومی دارالحکومت دہلی پر حکمرانی نہیں کی ہے ، کو لگ بھگ 15 نشستوں کے جیتنے کی امید ہے۔
ہندوستان کی حزب اختلاف کی مرکزی کانگریس پارٹی ، جس نے 2013 میں AAP کے اقتدار کی بحالی سے قبل مسلسل 15 سال تک دارالحکومت پر حکمرانی کی ، اس کی پیش گوئی کی جارہی ہے کہ یہ تیسری پوزیشن پر ہے
Share this story

Leave a Reply