چین میں کورونا وائرس کی ہلاکتوں کی تعداد 1،500 ہو گئی

Share this story

چین میں ہفتے کے روز تک کورونا وائرس کی وبا سے ہلاکتوں کی تعداد 1500 کے قریب ہوگئی- چھٹیوں سے ایک دن کے بعد دارالحکومت لوٹنے والے لوگوں کو وائرس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے 14 دن کے لئے خود کو الگ رکھنے کا حکم دیا گیا ہے۔

اسٹیٹ کونسلر وانگ یی ، جو چین کے وزیر خارجہ کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دیتے ہیں ، نے اس انفیکشن کو تسلیم کیا ، جسے اب COVID-19 کے نام سے جانا جاتا ہے ، ایک بہت بڑا چیلنج تھا ، لیکن انہوں نے اس وبا سے نمٹنے کے لئے بیجنگ کے انتظام کا دفاع کیا اور کچھ ممالک کی طرف سے حد سے زیادہ ری ایکٹ کرنے پر سخت نکتہ چینی کی۔

انہوں نے جمعہ کے روز رائٹرز نیوز ایجنسی کو بتایا ، “ہماری کوششوں کے نتیجے میں یہ وبا مجموعی طور پر قابو میں ہے۔”

دو درجن سے زیادہ ممالک نے اس معاملے کی تصدیق کی ہے اور متعدد ممالک نے اس وائرس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کے لئے چین کے ساتھ تجارتی اور سفری روابط معطل کردیئے ہیں۔ سرزمین چین سے باہر تین اموات ریکارڈ کی گئیں۔ ایک ہانگ کانگ میں ایک فلپائن میں اور تازہ ترین جاپان میں۔

گذشتہ ماہ کے آخر میں متحدہ عرب امارات کی جانب سے اپنے ہاں پہلے کیس کی تشخیص کے بعد ، مصر نے جمعہ کے روز اپنے کورونا وائرس کا پہلا کیس رپورٹ کیا ، جو افریقی براعظم میں پہلے کیس کی تصدیق کرنے والا ملک بن گیا-

Share this story

Leave a Reply