اٹلی میں کورونا وائرس سے ایک ہی دن میں 793 افراد ہلاک

Share this story

اٹلی میں کورونا وائرس کی ہلاکتوں کی تعداد 4،825 ہو گئی جب کہ آج سب سے زیادہ  اضافے میں ایک ہی دن میں 793 افراد ہلاک ہوئے 

اٹلی میں کوویڈ ۔19 بیماری میں ہلاکتوں کی تعداد قریب 5 ہزار تک پہنچ چکی ہے ، جب ہفتہ کے روز صحت کے حکام نے اطلاع دی ہے کہ مزید 793 افراد کورونا وائرس کا شکار ہوگئے ہیں۔
ایک ماہ قبل اس وباء کا آغاز ہونے کے بعد ہفتے کے روز تقریبا 20 فیصد کا حیرت انگیز اضافہ روزانہ کا سب سے بڑا اضافہ ہے۔

عہدے داروں نے اعلان کیا ہے کہ بحیرہ روم کی قوم میں اس بیماری سے 4،825 افراد لقمہ اجل بن چکے ہیں ، جو جمعرات کے روز چین کو پیچھے چھوڑ کر دنیا کا بدترین متاثرہ ملک بن گیا۔

اٹلی میں کیسوں کی کل تعداد بڑھ کر 53،578 ہوگئی ، جو گذشتہ 47،021 کے مقابلے میں 5000 سے زائد کا اضافہ ہوا ہے۔

لومبارڈی کا سب سے زیادہ متاثرہ خطہ ایک سنگین صورتحال میں ہے ، اس میں 3،095 اموات اور 25،515 واقعات ہوۓ  ہیں۔ اس خطے کی صورتحال اس قدر سنگین ہوگئی ہے کہ اطالوی فوج کو برجیمو قصبے میں واقع قبرستان سے درجنوں تابوت دوسرے علاقوں میں منتقل کرنا پڑا کیوں کہ مقامی تدفین فراہم کرنے والے مغلوب ہوگئے تھے۔

حکام نے یہ بھی اعلان کیا ہے کہ اٹلی میں اس مرض سے اب 6،072 افراد مکمل طور پر بازیاب ہوچکے ہیں ، اس سے پہلے دن 943 کا اضافہ ہوا ہے۔ تاہم مجموعی طور پر 2،857 افراد ملک کے اسپتالوں میں انتہائی نگہداشت میں ہیں۔

اطالوی حکومت کی جانب سے 12 مارچ کو لاک ڈاؤن  نے زیادہ تر کاروبار بند کردیئے تھے اور عوامی اجتماعات پر پابندی عائد کردی تھی۔ انتہائی اقدامات کے باوجود ، نئے واقعات اور اموات کی تعداد مسلسل بڑھتی جارہی ہے۔

Share this story

Leave a Reply