بھارت میں 24 گھنٹوں کے دوران نئے کورونا مریضوں کی تعداد کا عالمی ریکارڈ

Share this story

نئی دہلی (ویب ڈیسک): بھارت میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 78 ہزار 761 نئے کیسز سامنے آنے پر ایک دن میں زیادہ سے زیادہ کورونا مریضوں کی تعداد کا عالمی ریکارڈ ٹوٹ گیا۔

عالمی خبر رساں ادارے کے مطابق امریکا میں 16 جولائی کو 77 ہزار 299 کورونا کیسز سامنے آئے تھے جو کہ عالمی ریکارڈ بن گیا تھا تاہم آج بھارت میں 78 ہزار سے زائد مریضوں میں کورونا کی تصدیق کے بعد یہ ریکارڈ ٹوٹ گیا۔

بھارت اس وقت دنیا میں بھر میں کورونا وائرس کے مجموعی تعداد کے حوالے سے تیسرا بڑا ملک ہے تاہم گزشتہ دو ہفتوں سے بھارت میں روازنہ کی بنیاد پر کورونا کے نئے کیسز سامنے آنے کی تعداد دیگر دو بڑے ممالک امریکا اور برازیل سے بڑھ چکی ہے۔

واضح رہے کہ آبادی کے لحاظ سے دنیا کے دوسرے بڑے ملک بھارت میں تاحال کورونا وائرس کے مریضوں کی تعداد 35 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے جب کہ اس مہلک وائرس سے ہلاک ہونے والی تعداد 63 ہزار 498 ہے۔

خبر رساں ادارے روئٹرز کے مطابق انڈیا میں جن ریاستوں میں کورونا وائرس کے سب سے زیادہ معاملات سامنے آئے ہیں ان میں مہاراشٹر اہم ہے۔

انڈیا کی سب سے متوسط ریاست مہاراشٹر میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں 331 اموات درج کی گئی ہیں جو ایک دن میں ہونے والی سے سب سے زیادہ اموات ہیں۔ اس کے بعد جنوبی ریاست کرناٹک ہے جہاں 136 اموات درج کی گئی ہیں۔

کورونا وائرس کے کیسز میں اضافے کے باوجود انڈیا کے وزیر اعظم نریندر مودی معشیت کو کھولنے کے حق میں تاکہ اس وباء کے نتیجے میں نافذ کیے گئے لاک ڈاؤن سے جو اقتصادی نقصان ہوا ہے اس کو پورا کیا جاسکے۔

واضح رہے کہ انڈیا میں لاک ڈاؤن کی وجہ سے بڑے پیمانے پر کاروبار بند ہوئے ہیں اور لاکھوں افراد اپنی ملازمت سے ہاتھ دھو چکے ہیں۔

حالیہ اعدادوشمار کے مطابق انڈیا کی معیشت فی الوقت شدید کساد بازاری کا شکار ہے اور ماہرین کا کہنا ہے کہ جس طرح کے صورتحال ہے اس میں کسی خوشگوار تبدیلی کا کوئی امکان نہیں ہے۔

Share this story

Leave a Reply