وزیراعظم کی آئی ٹی کی ترقی کیلئے مختصر،درمیانی اور طویل المدتی حکمت کو عملی شکل دینے کی ہدایت

Share this story

وزیراعظم عمران خان نے متعلقہ حکام کو ہدایت کی ہے کہ وہ ا نفارمیشن ٹیکالوجی کے شعبے کی ترقی کے لئے مختصر‘ درمیانی اور طویل مدتی حکمت عملی کو حتمی شکل دیں۔

انہوں نےپیر کے روز اسلام آباد میں ملک میں آئی ٹی کے شعبے کے فروغ کے بارے میں ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے حکمت عملی پر جلد عملدرآمد کی ضرورت پرزور دیا۔

وزیراعظم نے کہا پاکستان میں آئی ٹی کے شعبے میں بے پناہ مواقع ہیں اور حکومت انفارمیشن ٹیکنالوجی کے ماہرین خصوصاً فری لانسرز کی خدمات حاصل کرنے کے لئے ترجیحی بنیاد پر اقدامات کررہی ہے۔

ملک میں خصوصی ٹیکنالوجی زونز کی اہمیت اجاگر کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس طرح کے زونز کے قیام سے آئی ٹی کے شعبے میں ترقی کی راہ ہموار ہوگی۔

عمران خان نے کہا کہ وباء کے دوران مختلف چیلنجز سامنے آئے ہیں تاہم اس نے آئی ٹی سے منسلک پیشہ ور نوجوانوں کے لئے بھی ان گنت مواقع پیدا کیے ہیں جس سے وہ گھر بیٹھے کام کرسکتے ہیں۔

وزیراعظم کو بتایا گیا کہ پاکستان کے پاس آئی ٹی کے شعبے میں پانچ ارب ڈالرز زرمبادلہ کمانے کے مواقع موجود ہیں تاہم سہولیات کی عدم دستیابی اور اس شعبے میں نظم و ضبط نہ ہونے کے باعث غیر ملکی زرمبادلہ اس کے پونٹیشل سے کافی کم ہے۔

Share this story