Viewing 1 post (of 1 total)

  • Author
    Posts
  • #10049
    Zaid
    Moderator

     ویب ڈیسک – عالمی خلائی اسٹیشن کو آکسیجن فراہم کرنے والا نظام خراب ہوگیا تاہم انٹرنیشنل خلائی اسٹیشن اور عملے کی سلامتی کو خطرہ نہیں ہے۔

    غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق انٹرنیشنل خلائی اسٹیشن کے روسی خلابازوں کے حصّے کو آکسیجن فراہم کرنے کا نظام خراب ہوگیا ہے تاہم امریکی حصے پر آکسیجن کی فراہمی معمول کے مطابق جاری ہے۔

    روسی خلائی ایجنسی روسکاسموس نے کہا ہے کہ زویزڈا میں آربٹل لیب پر آکسیجن کی فراہمی کا نظام بدھ کو خراب ہوا تھا۔

    غیر ملکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق اس سے قبل 1998 میں انٹرنیشنل خلائی اسٹیشن میں ہوا کی لیکج کا مسئلہ پیش آیا تھا تاہم اس کے بعد یہ تازہ واقعہ ہے جو ایسے وقت میں پیش آیا جب تین خلاباز انٹرنیشنل خلائی اسٹیشن پہنچے تھے۔

    میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ دو روسی اور ایک امریکی خلابازوں کے عالمی خلائی اسٹیشن پہنچنے کے بعد خلائی اسٹیشن کے عملے کی تعداد چھ ہوگئی ہے۔

    روسی خلا بازوں کا کہنا ہے کہ انہیں آکسیجن کی لیکج کی جگہ کا علم ہوگیا ہے اور اس مسئلے کو کیسے حل کرنا وہ بھی ہدایات کے مطابق حل کررہے ہیں۔

    آر آئی اے نووسٹی نیوز ایجنسی نے روسی خلا باز گینیڈی پڈالکا کے حوالے سے کہا ہے کہ خائی سٹیشن پر روسی حصے کے تمام پرزے ناکارہ ہوچکے ہیں، خلائی سٹیشن پر موجود آلات و سامان کو صرف 15 برسوں کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے جبکہ یہ دو دہائی پرانا ہو چکا ہے۔

    This article originally appeared on ARY News

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.