Jirga South Asia

Viewing 1 post (of 1 total)

  • Author
    Posts
  • #9638
    admin
    Keymaster

    سری نگر: ہندوستان کے غیر قانونی طور پر مقبوضہ جموں و کشمیر میں ، سرینگر کے علاقہ حوال میں آج نامعلوم بندوق برداروں نے ایک زبردست وکیل ایڈووکیٹ بابر قادری کو گولی مار کر ہلاک کردیا۔

    کشمیر میڈیا سروس کے مطابق  وکیل بابر قادری پر حملہ ہونے کے فورا بعد اسے سری نگر کے Soura اسپتال منتقل کردیا گیا۔ تاہم ڈاکٹر قادری اسپتال پہنچنے سے پہلے ہی جان کی بازی ہر چکے تھے۔

    بابر قادری نے ایک بار ٹی وی مباحثے میں زور شور سے پاکستان زندہ باد اور ہندوستان مردہ باد کا نعرہ لگایا تھا۔ وہ کشمیر کے بارے میں بی جے پی کی پالیسیوں کے سخت ناقد تھے اور انہوں نے اقوام متحدہ کی قرار دادوں اور کشمیریوں کی امنگوں کے مطابق مسئلہ کشمیر کو حل کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے متعدد کانفرنسوں اور سیمیناروں میں شرکت کی تھی۔

    اپنی سوشل میڈیا مہم میں وہ مقبوضہ جموں و کشمیر میں بھارتی فوجیوں کے ذریعہ انسانی حقوق کی پامالیوں کی مذمت کرنے پر آواز اٹھا رہے تھے۔ وہ عدالتوں میں حریت رہنماؤں اور آزادی کی جدوجہد کرنے والے کارکنوں کے مقدمات کی پیروی کرتے رہے ہیں۔

    آر ایس ایس سے جڑے دہشت گرد ٹی وی اینکر ارنب گوسوامی نے کشمیر سے متعلق مباحثے کے دوران انھیں متعدد بار دھمکایا تھا- ارنب گوسوامی کا کہنا تھا کہ ان کو جینے کا کوئی حق نہیں ہے کیونکہ وہ جموں و کشمیر کو ہندوستان کا اٹوٹ انگ نہیں سمجھتے ہیں۔

    ماضی میں بھی ایک ریٹائرڈ ہندوستانی فوج کے افسر، میجر جنرل کے کے سنہا نے ایڈووکیٹ بابر قادری کو پاکستان کا ایجنٹ قرار دیا تھا۔ 

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.