Jirga Politics

  • This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)

  • Author
    Posts
  • #13008
    Shaista Khan
    Participant

    الیکشن کمیشن آف پاکستان نے وزیرِ اعظم عمران خان کی سینیٹ انتخابات سے متعلق تنقید مسترد کر دی ہے۔ کمیشن کا کہنا ہے کہ ہر سیاسی جماعت اور شخص میں شکست تسلیم کرنے کا جذبہ ہونا چاہیے۔

    سینیٹ انتخابات میں اسلام آباد کی نشست پر شکست کے بعد وزیرِ اعظم اور حکومتی وزرا کی جانب سے الیکشن کمیشن پر تنقید کی جا رہی تھی۔

    کمیشن نے جمعے کو جاری کردہ ایک بیان میں کہا ہے کہ وفاقی کابینہ کے اراکین اور وزیرِ اعظم کا خطاب سن کر دکھ ہوا۔ ہر سیاسی جماعت اور شخص میں شکست تسلیم کرنے کا جذبہ ہونا چاہیے۔

    الیکشن کمیشن نے وزیرِ اعظم کے قوم سے خطاب کے دوران کمیشن پر تنقید کے جواب میں کہا کہ ” اگر کہیں اختلاف ہے تو شواہد کے ساتھ آکر بات کریں۔ آپ کی تجاویز سن سکتے ہیں تو شکایات کیوں نہیں۔ الیکشن کمیشن آئینی اور آزاد ادارہ ہے جسے کام کرنے دیں​، احساس کریں اور ملکی اداروں پر کیچڑ نہ اچھالیں۔”

    یاد رہے کہ عمران خان نے جمعرات کو ​قوم سے خطاب کرتے ہوئے ‘جمہوریت کو نقصان’ پہنچانے کے لیے الیکشن کمیشن کو موردِ الزام ٹھہرایا تھا۔

    عمران خان کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن نے سپریم کورٹ میں اوپن بیلٹ کی خلاف ورزی کی اور سپریم کورٹ کے کہنے کے باوجود 1500 ووٹوں پر بار کوڈ نہیں لگایا۔

    &

    nbsp;

    الیکشن کمیشن کے ردِ عمل پر وفاقی وزرا کا کہنا ہے کہ وزیرِ اعظم کے بیان پر الیکشن کمیشن کی جانب سے پریس ریلیز جاری کرنا نا مناسب ہے، ادارے اپنی غیر جانبداری پریس ریلیز سے ظاہر نہیں کرتے۔

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.