Jirga Pakistan

Viewing 1 post (of 1 total)

  • Author
    Posts
  • #9246
    admin
    Keymaster

    وفاقی وزیر داخلہ ، بریگیڈ (ر) اعجاز احمد شاہ نے سعودی سفیر ایچ ای نواف بن سعید المالکی سے ملاقات کی اور باہمی تعلقات، کوویڈ کی صورتحال اور عمرہ کی پروازوں پر تبادلہ خیال کیا۔

    سعودی سفیر نے اعجاز احمد شاہ کے دو بھائیوں، حسن احمد شاہ اور طارق احمد شاہ کے انتقال پر وفاقی وزیر سے اظہار تعزیت کی اور سوگوار خاندان کے لئے دعا کی۔ سفیر نے کہا کہ “یہ بہت بڑا نقصان ہے اور کوئی بھی اس تکلیف کا تصور نہیں کرسکتا جسے  آپ نے برداشت کیا ہے۔” وفاقی وزیر داخلہ نے سفیر کا  شکریہ ادا کیا۔

    دونوں نے باہمی تعاون کے امور اور کرونا کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔ وزیر داخلہ اعجاز احمد شاہ نے سعودی عرب میں COVID-19 کی صورتحال کے بارے میں پوچھا اور استفسار کیا کہ کیا عمرہ کی پروازوں کا جلد ہی دوبارہ شروع ہونے کا کوئی منصوبہ ہے؟ سفیر نے جواب دیا کہ سعودی عرب میں جہاں تک وائرس کا خدشہ ہے معاملات قابو میں ہیں اور جیسے ہی صورتحال بہتر ہوگی، پروازیں دوبارہ شروع ہوجائیں گی۔ 

    سفیر اور وزیر نے اس نکتے پر اتفاق کیا کہ دونوں ممالک کے درمیان مظبوط برادرانہ تعلقات ہیں۔ اعجاز شاہ  نے کہا ، “یہ صرف حکومت سے حکومتی باہمی تعلق نہیں ہے بلکہ دونوں ممالک کے لوگوں کے مابین بھی گھرے روابط ہیں۔” سفیر نے اپنے قیمتی وقت کے لئے وزیر کا شکریہ ادا کیا اور اس وعدے کے ساتھ اجلاس کا اختتام ہوا کہ دونوں ممالک کے مابین تعلقات کو مزید مستحکم کرنے کے لئے کام کرتے رہیں گے۔

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.