• This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)

  • Author
    Posts
  • #11931
    admin
    Keymaster

    پاک جرگہ (8 جنوری 2021) سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹویٹر کا کہنا ہے کہ ’تشدد کو مزید اکسانے‘ کے خطرہ کی وجہ سے ٹرمپ کا اکاؤنٹ معطل کر دیا گیا ہے۔

    ٹویٹر نے کہا کہ ان کے سینکڑوں حامیوں نے امریکی دارالحکومت پر حملہ کرنے کے بعد مزید اشتعال انگیزی کے خطرے کی وجہ سے اس نے ریاستہائے متحدہ کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے اکاؤنٹ کو مستقل طور پر معطل کردیا ہے۔

    کمپنی نے جمعہ کو ایک بیان میں کہا کہ “realDonaldTrump@ اکاؤنٹ پر حالیہ ٹویٹس کے سیاق و سباق کا جائزہ لینے کے بعد ہم نے اس اکاؤنٹ کو مستقل طور پر معطل کردیا ہے”۔

    بدھ کے ہنگامے کے بعد ٹرمپ کے خلاف مزید اقدامات کرنے کے لئے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر دباؤ بڑھ رہا ہے، جس میں ٹرمپ کے حامیوں کے ہجوم کی طرف سے افراتفری والے مناظر سامنے آئے، جس کے نتیجے میں کم از کم پانچ افراد ہلاک ہو گئے۔

    جمعرات کو فیس بک نے اعلان کیا تھا کہ ٹرمپ کو اپنی بقیہ مدت ملازمت کے دوران پلیٹ فارم کے استعمال سے روک دیا جائے گا۔

    فیس بک کا صدر ٹرمپ کو کم از کم جو بائیڈن کی حلف برداری تک بلاک رکھنے کا اعلان

    فسادات کے دوران صدر کی طرف سے متنازع ٹویٹس کرنے کے نتیجے میں ٹویٹر نے ابتدائی طور پر ٹرمپ کے اکاؤنٹ کو 12 گھنٹے تک معطل کردیا تھا، جس میں انہوں نے 2020 کے صدارتی انتخابات میں دھوکہ دہی کے بارے میں بے بنیاد دعووں کو دہرایا تھا۔

    ٹرمپ جمعرات کو ایک ویڈیو کے ساتھ ٹویٹر پر واپس آئے جس میں یہ اعتراف کیا گیا تھا کہ صدارت کے لیے منتخب شدہ جو بائیڈن اگلے امریکی صدر ہوں گے اور کہا کہ ان کی توجہ اگلی انتظامیہ کو اقتدار کی پرامن منتقلی پر ہوگی۔

    ’کیپیٹل ہل پر ہنگامہ آرائی میں چار افراد ہلاک ہوئے‘

    لیکن جمعہ کو انہوں نے ٹویٹس کا ایک اور سلسلہ شروع کر دیا جن میں ایسی ٹویٹس بھی شامل ہیں جس میں انہوں نے لکھا کہ وہ 20 جنوری کو بائیڈن کی تقریب حلف برداری میں شرکت نہیں کریں گے، اور دوسری ٹویٹ جس میں انہوں نے اپنے حامیوں کو “محب وطن” قرار دیا ہے۔

    ٹویٹر نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ جمعہ کے دن ٹرمپ کی دو ٹویٹس نے کمپنی کی تشدد پالیسی کی خلاف ورزی کی ہے۔

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.