• This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 2 weeks ago by admin.
Viewing 1 post (of 1 total)

  • Author
    Posts
  • #10016
    admin
    Keymaster

     

    پاک جرگہ (ویب ڈیسک) پیپلز بینک آف چائنہ (PBOC) نے کہا ہے کہ Shenzhen اور Xiongan جیسے بڑے شہروں میں جاری پائلٹ پروگراموں کی سیریز کے ایک حصے کے طور پر ملک کی اپنی ڈیجیٹل کرنسی کا استعمال کرتے ہوئے 3.13 ملین ٹرانزیکشنز پراسیس ہوئیں۔

    بینک کے نائب گورنر ، فین یفی (Fan Yifei) کے مطابق ، کرنسی کا استعمال 1.1 بلین یوآن (162 ملین ڈالر) سے زیادہ کا لین دین ہوا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ پائلٹ پروجیکٹ 2022 میں بیجنگ سرمائی اولمپکس میں بھی پیش کیے جائیں گے۔

    پائلٹ پروگراموں نے “مثبت پیشرفت” کی ہے ، بل کی ادائیگی اور سرکاری خدمات تک نقل و حمل سے متعلق لین دین کے لئے اگست کے آخر تک 6،700 سے زیادہ معاملات کے لیے اس کرنسی کا استعمال ہوا۔

    فین نے ساؤتھ چائنا مارننگ پوسٹ کے حوالے سے بتایا کہ “پی بی او سی ڈیجیٹل رینمبی (renminbi) کو مستقبل کے لئے ایک اہم مالی انفراسٹرکچر کے طور پر دیکھتی ہے۔”

    انہوں نے وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ ای یوآن (e-yuan) کو ادائیگی کرنے کے متعدد طریقوں کے لئے استعمال کیا جا رہا ہے جس میں بار کوڈ، چہرے کی شناخت، اور ٹیپ اینڈ گو ٹرانزیکشن شامل ہیں۔ پائلٹ پروگرام کے تحت 113،300 سے زیادہ پرسنل ڈیجیٹل والیٹ اور تقریبا 8،800 کارپوریٹ ڈیجیٹل والیٹ کھولے گئے ہیں۔

     

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.